Menü

2014.05.19.     Hozzászólás 0

Suspended Lunge - Kitörés hátrafelé TRX szalaggal

Comb- és fenékformálás Szabó Melinda Fitness Világbajnokkal


 

Suspended Lunge - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huSuspended Lunge - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Erős koordinációt igénylő gyakorlat, ami közben a láb mellett a törzsizomzat is erősen dolgozik.

Kezdőpozíció
Testsúlyodat helyezd az egyik lábadra, másikat akaszd a fitnesz-szalagba. Törzsed egyenes, tekinteted előre néz. Kezeid lazán a tested mellett, vagy karlendítő pozícióban, mint a futásnál.

Gyakorlat
Engedd lefelé a súlypontodat, közben a tested hátrafelé is mozog. A gyakorlat akkor sikeres, ha a behajlított lábad alsó lábszára végig függőleges marad. Törzsed végig tartsd egyenesen. A hátsó, beakasztott lábadra annyit terhelj, ami az egyensúlyban maradáshoz szükséges.

Egyszerre csak az egyik lábadra dolgozz, majd sorozatonként cserélj (ne egyesével váltva).

Olvass többet a témáról: fenékformáló, comberősítő, szabó melinda, TRX, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.