Menü

2014.05.19.     Hozzászólás 0

Suspended Hip Press - csipőemelés TRX szalaggal

Has- és combizom erősítés Szabó Melinda Fitness Világbajnokkal


 

Suspended Hip Press - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huSuspended Hip Press - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A gyakorlat előnye a hagyományos haspréshez képest, hogy a a felső hasizom mellett, az alsó részét is megdolgoztatja.

Kezdőpozíció
Hanyattfekvés, lábad a kengyelben. A kengyel magasságát úgy állítsd be, hogy a lábad 90 fokos szöget zárjon be. Kezed tarkón.

Gyakorlat
Lapockádat emeld fel, préselve ezzel a levegőt. Kezeiddel ne told előre a fejedet, azokat tartsd végig leszorítva, ne segítsék a felemelkedést. Az állad és a mellkasod között legalább teniszlabdányi hely mindig legyen. Közben a lábadat ne támaszd a falnak. 

A levegőt felemelkedésnél fújd ki, visszafelé szívd be.

Felemelt karral nehezebb.

Olvass többet a témáról: hasizom, gyakorlat, TRX, szabó melinda, comberősítő

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.