Menü

2014.05.19.     Hozzászólás 0

Suspended Crunch - függesztett hasprés TRX szalaggal

Hasizom erősítés Szabó Melinda Fitness Világbajnokkal


 

Suspended Crunch - Kezdőpozíció Forrás: Mozgásvilág.huSuspended Crunch - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A gyakorlat előnye, hogy a hagyományos felüléshez képest kevésbé terheli a törzset, a hasizom munka mégis markáns marad.

Kezdőpozíció
Alkartámasz hason fekve, lábad a fitnesz-szalag kengyelébe legyen beakasztva. A szalagot hagyd olyan hosszúságúra, hogy a kiinduló pozícióban tested vízszintes legyen. Ha fal mellé rögzítetted a szalagod, lábbaddal ne támaszkodj a falhoz/bordásfalhoz. Csípőd ne ejtsd be. 

Gyakorlat
Térdeidet páros lábbal húzd fel magad alá "koppanásig", majd óvatosan engedd vissza.

Nehezítheted a gyakorlatot, ha alkartámasz helyett nyújtott karral normál fekvőtámasz pozícióban végzed.

Olvass többet a témáról: szabó melinda, TRX, gyakorlat, hasizom

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.