Menü

2005.05.12.     Hozzászólás 0

Pilates

A sokak számára példát mutató amerikai sztároknak és az edzésmódszer sajátosságainak köszönhetően a Pilates robbanásszerűen terjed egész Európában és hazánkban is. A Pilates nyújtotta tudatos, kontrolált mozgásvilág olyan újdonságként jelent meg az aerobic termekben, amely pozitív tulajdonságainak köszönhetően a jógánál jóval szélesebb körben is elterjedhet.


A Pilates végre egy olyan edzésmódszer, amelyet – a sérülés minimális esélye és az egymásra épülő gyakorlatsorok miatt – korra és nemre való tekintet nélkül mindenki végezhet. A speciális „teljesítménynövelő“ légzéstechnikával kombinált, fokozatosan felépített gyakorlatsorokban harmonikusan váltják egymás a nyújtó és az erősítő mozdulatok. Mindez a hosszú, szálkás izmok kialakulását segíti elő, amely a módszer népszerűségének is az oka, hiszen az izmok növelése helyett, igazán szép és nőies alakot lehet formálni. A gyakorlatok szinte mindegyike a hölgyek számára fontos, és sokszor nehezen megmozgatható területeket (has, hát, fenék, csípő) is megdolgoztatja.
Ahogy a többi mozgásformánál, úgy a Pilates-nél is fontos a gyakorlatok pontos kivitelezése, ezért ne kezd el otthon. Menj el egy profi stúdióba, és ha már megfelelően elsajátítottad a mozdulatokat, akkor kezdj csak bele az önálló edzésekbe.
A Pilates-t ki kell próbálni. Mi több, arra is alkalmas, hogy életformánkba illesszük.
Forrás: www.fitness-wellness.hu

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.