Menü

2015.04.24.     Hozzászólás 0

Schromm Barnabás

Pike with hip abduction

Bicska csípőtávolítással vagy csípőhajlítás csípőtávolítással


Pike with hip abduction Forrás: Teamworkout.hu Pike with hip abduction Forrás: Teamworkout.hu

 

Kezdőpozíció
Mellső fekvőtámasz, (alkartámasz) lábak a hevederben.

Gyakorlat
Nyújtott térddel hajlítjuk a csípőnket, miközben a felkarunk és a mellkasunk által bezárt szög is növekszik (mintha fejállásra készülnénk).A vállízület mozgása elengedhetetlen, hogy ne feszítsük a gerincünket. Felső pozícióban lábterpesztés. Kiinduló helyzetbe történő visszaérkezéskor figyeljünk fokozottan a derekunkra, a neutrális helyzetnél ne legyen nagyobb ív.

Mozgató izmok
Felsőtest és core izmok stabilizációja, csípő-horpaszizom, deltaizom, csípőtávolítók.

Olvass többet a témáról: gyakorlat, Schromm Barnabás, TRX

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.