Menü

2015.04.09.     Hozzászólás 0

Bogár János

Oldalemelés kézi súlyzóval

.


 

Oldalemelés kézi súlyzóval Forrás: Mozgásvilág.hu Oldalemelés kézi súlyzóval Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
A kézi súlyzókat magunk előtt leengedve tartjuk, a könyökünk legyen kicsit behajlítva. A vállakat tartsuk lazán, álljunk egyenes háttal, a térdek legyenek enyhén behajlítva.

Gyakorlat
A könyök emelésével indítsuk a gyakorlatot, ne a súlyzóra koncentráljunk! Emeljük a karunkat mintha egy köríven mozognának a súlyzók. A könyök legyen végig feljebb, mint a súlyzó és vigyázzunk arra is, hogy elkerüljük a lendületvételt.

A gyakorlat alapvetően az oldalsó delta izmokat célozza.

Olvass többet a témáról: gyakorlat, Bogár János, biotech

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.