Menü

2006.03.07.     Hozzászólás 0

Miért jó és miben más a Pilates tréning...

...és mit érhetsz el vele?

- a megalkotójának nevét viselő Pilates különleges gyakorlatrendszer "a testformálás művészete", amely gyors mégis tartós eredménnyel jár az erőnlét, a hajlékonyság, a harmonikus test kialakítása és a stresszoldás terén

-karcsú, ruganyos, fiatalos test, szálkás, feszes, vékony izomzat: a gyakorlatok a már ...

...megnyújtott izmoknak adnak terhelést és erősítik azokat - szép testtartás, a hátfájdalamak csökkenése: a gyakorlatok elsősorban a has-hátizmok megerősítésére koncentrálnak, levéve a terhelést a gerincoszlopról, mozgékonyabbá válnak a csípő, a hát, a váll ízületei - alakformáló: minden gyakorlat megmozgatja a has-hát-csípő és farizmokat - javul a közérzetünk: a speciális légzés növeli a test oxigénellátottságát, javul az erőnlétünk, a gyakorlatok csökkentik a stresszt, az órák után nem lesz izomlázunk, testileg-lelkileg felfrissülünk - a bonyolult mozdulatoktól mentes órákon halk zene szól, nincs ugrálás, a tréner segít és javítja a helytelen mozdulatokat - fő célja a test és lélek összhangjának megteremtése - bárkinek ajánlható korra, nemre és edzettségi állapotra való tekintet nélkül, de a sokat ülő életmódot folytatóknak kifejezetten ajánlott

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.