Menü

2015.05.06.     Hozzászólás 0

Schromm Barnabás

Melltől nyomás hajlított térddel, homokzsákkal

.


sp2.jpg spar.jpg

 

Kezdőpozíció
Hajlított térddel megtámaszkodunk a bordásfalon, de nem ülünk rá teljesen, hogy az alsó testünk is dolgozzon statikusan. Hát egyenes, a lapockák is hozzáérnek a falhoz. A súlyt úgy válasszuk meg, hogy 12-15 ismétlés beleférjen 30 mp alatt.

Gyakorlat
A homokzsákot toljuk fel egészen nyújtott karig, majd vissza.

Statikusan dolgozó izmok
Négyfejű combizom, nagyfarizom, stabilizálnak a core izmok

Fő mozgató izmok
vállizmok, elülső fűrészizom, nagy mellizom kulcscsonti része, háromfejű karizom, kampóizom

Mivel több nagy izomcsoport párhuzamosan dolgozik, így fárasztóbb mint amilyennek elsőre tűnik.

Olvass többet a témáról: sparrowbag, Schromm Barnabás, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.