Menü

2015.04.24.     Hozzászólás 0

Schromm Barnabás

Low back row

Alsó evezés


Low back row Forrás: Teamworkout.hu Low back row Forrás: Teamworkout.hu

 

Kezdőpozíció
Mellső középtartás csípő nyújtva, (ne üljünk bele) felső vagy orsófogás.

Gyakorlat
Könyök hátravezetésén nem a hajlításán van a hangsúly, vagyis nem karból húzzuk, hanem főleg a hátizmok segítségével; amennyiben feső fogást alkalmaztunk, hátrahúzás közben a vállakat kifelé forgatva kerül a tenyerünk a törzs mellé.
Vállak leengedve (ne húzzuk fel a nyakunkba).

Mozgató izmok
Rombuszizom, trapézizom középső, alsó rész, széles hátizom, nagy görgetegizom, deltaizom hátsó rész kétfejű karizom, karizom, karorsói izom;

Olvass többet a témáról: gyakorlat, Schromm Barnabás, TRX

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.