Menü

2015.05.15.     Hozzászólás 0

Schromm Barnabás

Kardio-erő edzés Barnával

Ötvözzük a kardió edzést az erő-edzéssel


Aki a lenti gyakorlatokban még nem járatos, kérjen segítséget szakértőtől amíg jó technikával végre tudja hajtani. Mindenki saját felelősségre!

A köredzésben szereplő gyakorlatok sorrendjénél a szempont a különböző izomcsoportok egymás után történő megdolgoztatása, variálva a gyors, robbanékony mozgásokat és a statikus tartásokat. Így különböző képességeket egy edzésen belül fejlesztünk. Több olyan gyakorlat is található a körben, melyben több nagy izomcsoport egyszerre dolgozik, hogy a pulzust is folyamatosan viszonylag magas szinten tartva ötvözzük a kardió edzést az erő-edzéssel. Az edzésen résztvevők megtanulták, hogyan tudják az intenzitást szabályozni, így együtt tud edzeni az irodai munka mellet rekreációs céllal mozgó vendég az amatőr sportolóval, illetve akár a napi kettőt edző sportolóval is. Azokon az állomásokon ahol az adott gyakorlat valaki nem tudja csinálni, alternatív gyakorlatok vannak.

 

Edzés

1. kör
30 mp munka, 30 mp pihenő a szerek között

Pihenő
0-2 perc

 

2. kör
30 mp munka, 15 mp pihenő a szerek között

Pihenő
2-5 perc

 

3. kör
Ismétlésszám, szerek között pihenő nélkül
1. gyak.: egy kör
2. gyak.: 12 ismétlés
3. gyak.: 2 ismétlés
4. gyak.: 12 ismétlés
5. gyak.: 10 ismétlés
6. gyak. helyett 11. gyakorlat 24 ismétléssel
7. gyak.: 8 ismétlés
8. gyak.: 20 ismétlés
9. gyak.: 2 ismétlés
10. gyak.: 8 ismétlés
11. gyak.: 24 ismétlés

 

Gyakorlatok

A gyakorlat bemutatójához kattints a képekre...

1. Bólya    2. Chest Press
Bólya    Chest Press
     
3. Mászás    4. Suspended Crunch
Kötélmászás   Suspended Crunch
     
5. 8 ütemű fekvőtámasz   6. Plank
Nyolc ütemű fekvőtámasz   Plank ellentétes láb-kar nyújtással
     
7. Melltől nyomás hajlított térddel SparrowBag-gel   8. Hegyifutás
Melltől nyomás hajlított térddel, homokzsákkal   Hegyifutás
     
9. Felmászás bordásfalra   10. Rope
Bordásfalra mászás   Rope
     
11. Biciklihas    
Biciklihas    

 

Olvass többet a témáról: gyakorlat, sparrowbag, TRX, Schromm Barnabás, edzés

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.