Menü

2015.04.09.     Hozzászólás 0

Invertált vagy fordított evezés

.


 

Invertált vagy fordított evezés Forrás: Mozgásvilág.hu Invertált vagy fordított evezés Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Míg a normál evezésnél a rudat húzzuk magunkhoz, addig az invertált evezésnél magunkat húzzuk a rúdhoz!

Kezdőpozíció
Rögzítsük a rudat csípő-derék magasságban (erőszinttől függően), majd vállszélesnél kicsit szélesebben fogjuk meg és vegyünk fel egy fordított fekvőtámasz pozíciót, vagyis feküdjünk a rúd alá, egyenes törzzsel!

Gyakorlat
A vállakat lent tartva húzzuk hátra a könyököt és húzzuk fel magunkat, amíg a mellkasunk érinti a rudat. A lapockákat zárjuk és feszítsük meg a hátizmokat!

A gyakorlat során a széles hátizom, a trapéz izom, a delta hátsó része és az alkar is dolgozik.

Olvass többet a témáról: gyakorlat, Bogár János, biotech

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.