Menü

2015.04.09.     Hozzászólás 0

Bogár János

Húzódzkodás szűk fogással

.


 

Húzódzkodás szűk fogással Forrás: Mozgásvilág.hu Húzódzkodás szűk fogással Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A szűk fogású húzódzkodás a hátizom tömegét növeli elsősorban, tehát inkább vastagít, mintsem szélesít. Ugyanúgy, ahogy a széles fogású húzódzkodásnál, itt is alkalmazhatunk liftes gépet, vagy gumiszalagot.

Kezdőpozíció
Alsó fogásban, vállszélesnél szűkebben fogjuk meg a rudat.

Gyakorlat
Húzd fel magad, úgy, hogy a mellkast húzás közben emeljd ki, a könyököt húzd a törzshöz és a felső ponton pár számolásig tartsd meg a pozíciót, ráfeszítve a hátizmokra.

A gyakorlat során terhelést kap a széles hátizom, a bicepsz és az alkar.

Olvass többet a témáról: biotech, Bogár János, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.