Menü

2015.04.09.     Hozzászólás 0

Bogár János

Húzódzkodás széles fogással

.


 

Húzódzkodás széles fogással Forrás: Mozgásvilág.hu Húzódzkodás széles fogással Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A hát szélesítésének egyik legjobb gyakorlata a húzódzkodás széles fogással. Ha segítség nélkül nem megy, célszerű liftes géppel, vagy gumiszalaggal megpróbálni.

Kezdőpozíció
Fontos, hogy a rudat vállszélesnél szélesebben fogjuk, nyújtott karos kiinduló helyzetben.

Gyakorlat
Először a lapockákat zárjuk össze, utána húzzuk fel magunkat, amíg az állunk eléri a rúd vonalát. A könyök mindig maradjon a test síkjában és koncentráljunk a hátizmok feszítésére!

A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz is és az alkar izmok is! 

Olvass többet a témáról: biotech, Bogár János, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.