Menü

2014.05.20.     Hozzászólás 0

High Back Row - Evezőgyakorlat TRX szalaggal

Hátizom erősítő gyakorlat


 

High Back Row - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huHigh Back Row - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A hát felső részét és a deltaizmot fejlesztő gyakorlat.

Kezdőpozíció
Állj enyhe terpeszbe (minél szélesebb, annál stabilabb), törzsed és lábaid egy vonalban, tekinteted előre néz. Két kezeddel kapaszkodj a fitnesz-szalagba és dőlj hátra (általában 45 fokos szögben érdemes, de minél nagyobb a szög, annál nehezebb).

Gyakorlat
Húzd hátra a könyöködet vállszélességben, tenyered végig lefelé nézzen, válladat szorítsd le, törzsed maradjon egyvonalban a lábaddal.

Olvass többet a témáról: hátizom, TRX, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.