Menü

2014.01.03.     Hozzászólás 0

Hátizom erősítő gyakorlat

Törzsizomzat fejlesztés hátizom erősítéssel


Feküdj fel úgy a hátizom erősítő gépre, hogy a sarkaidat beakasztod és az elől lévő párnát olyan magasságra állítsd, ami kényelmes előredőlést enged, de nem nyomja szét a létfontosságú szerveidet. Engedd le a felsőtested minél mélyebbre, majd határozott mozdulattal egyenesedj ki. Ezt a gyakorlatot felváltva végezheted egyenes felsőtesttel, illetve balra-jobbra elfordult befejezéssel.

Remek móka pihenőidő helyett váltogatni a hasizom feladattal. Pl 8x20 (egy has- egy hát)

 

Hátizom erősítő gyakorlat

Hátizom erősítő gyakorlat

Hátizom erősítő gyakorlat

Ez a gyakorlat is része Kuttor Csaba szezonra felkészítő kerékpáros/triatlon edzéstervének. A különböző erősítő és TRX gyakorlatok spinninggel ötvözve tökéletes formába hoznak mire itt a szezon!
Olvasd el az alapelveket és a Mozgásvilág edzésnapló segítségével csináld végig egyszerűen!

Olvass többet a témáról: gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.