Menü

2011.06.03.     Hozzászólás 0

Mozgásvilág.hu

Gyorstalpaló strandszezonra - otthon

Lássunk egy edzéstervet, amely segít abban,hogy kihasználjuk a tavaszt,hogy aztán bátran élvezhessük a nyarat!

A tavasz az egyik legalkalmasabb időszak, hogy formába lendüljünk és felkészüljünk a strandszezonra. Ilyenkor a napsütés hatására nagyobb kedvvel kezdünk neki az edzéseknek. Akármilyen elfoglaltak is vagyunk, hetente háromszor szánjunk egy fél órát testünk átmozgatására.  Lássunk egy edzéstervet, amely segít abban,hogy kihasználjuk a  tavaszt,hogy aztán bátran élvezhessük a nyarat!

Fontos!
A sérülések elkerülése érdekében kezdd, illetve zárd a gyakorlatokat bemelegítéssel és nyújtással. Végezz lassú nyak-, váll-, derék- és karkörzéseket. Jól mozgassuk át az összes izmunkat, ne siessünk el semmit, mert egy kisebb rossz mozdulat is nagyon sokáig fájhat. Melegítsük be a lábainkat is, kicsit fussunk helyben, körözzünk velük. Ami a nyújtás és a levezetés között történik, tulajdonképpen az a fontos. Ám, ha a bemelegítést és a sportolás utáni levezetést elfelejtjük, annak káros következményei lehetnek.

Az edzéstervhez klikk ide!

 

Az edzéstervet a Kenguru Fitness készítette.

Olvass többet a témáról: edzésterv, edzésnapló

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.