Menü

2014.10.17.     Hozzászólás 0

Fekvőtámasz oldalra fordulva kitartással

Erősítő gyakorlat Jakabos Zsuzsanna Európa-bajnok úszónővel


 

Fekvőtámasz oldalra fordulva kitartással Forrás: Mozgásvilág.huFekvőtámasz oldalra fordulva kitartással Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Ugyanazokat az izomcsoportokat dolgoztatja meg, mint a hagyományos fekvőtámasz (tricepsz, váll, deltaizom első része), plusz a kitartással további hasizom- rotáló gerincizom és stabilizálóizom erősítésre is alkalmas.

Kezdőpozíció
A törzs egyenes, a kezek vállszélességnél kicsit szélesebben a földön. A hüvelykujj befelé, a többi ujj előre néz. A karok egyenesek.

Gyakorlat
Karhajlítás, majd karnyújtás és karnyújtásból egyből egyik kar emelés törzsfordítással. Felváltva, mindkét irányba.

Olvass többet a témáról: mellizom, tricepsz, Jakabos Zsuzsanna, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.