Menü

2008.02.28.     Hozzászólás 0

Ez vagyok én - kampány a női sportért

Az "Ez vagyok én" szlogennel induló, figyelemfelkeltő kapmány célja, hogy változtasson a női sport alacsony értékelésén és népszerűsítse azt, hangsúlyozva a sportolás kedvező hatásait.


A Nike felméréséből kiderül, hogy a megkérdezett 10 ezer, 16 és 30 év közötti nő 73 százaléka szerint a sportoló nők önmagukról alkotott képe lényegesen pozitívabb, mint a nem sportolóké. A kampány öszönözni szeretné a nők részvételét a sportban, hangsúlyozva a sportolás kedvező mentális hatásait.

Magyarországon a 18-22 év közötti, rendszeresen sportoló nők aránya 53 százalék. A magyar lányok leginkább a futást és kocogást (21 százalék) kedvelik, de népszerű az úszás (19 százalék), az aerobik (16 százalék), a röplabda (11 százalék), a kosárlabda (8,3 százalék) és a kézilabda (7,9 százalék).

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.