Menü

2015.04.28.     Hozzászólás 0

Kulcsár Edina

Csípőfeszítés súllyal

Fenék- és comberősítő gyakorlat Kulcsár Edina szépségkirálynővel


Csípőfeszítés súllyal Forrás: Mozgásvilág.hu Csípőfeszítés súllyal Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Vállaidat támaszd a padnak, csípődet emeld fel úgy, hogy felsőtested és combjaid közel vízszintesen legyenek. Combjaid és alsó lábszárad derékszögben legyenek egymással. A súlyt támaszd meg az ágyékodon (a kezdőpozíció ezen részéhez segítségre is szükséged lehet, vagy próbálhatod súly nélkül is).

Gyakorlat
Engedd le a csípődet annyira, hogy éppen ne érintsd a talajt, majd emelkedj fel. A gyakorlat végén csípőddel tolj még rá.

Olvass többet a témáról: biotech, Kulcsár Edina, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.