Menü

2014.01.03.     Hozzászólás 0

Combhajlító gyakorlat

Combhajlítás fitness géppel


Az combfeszítő gyakorlat által erősített izmok antagonistáinak edzése sose hiányozzon. Ezzel számos sérülést megakadályozhatunk. Itt első alkalommal nézzük meg, hogy nagyjából azonos erőbefektetéssel milyen súllyal végezzük a gyakorlatokat.

Legtöbbször a combfeszítőkhöz képest a hajlítók sokkal gyengébbek. Ha ez áll fent, akkor igyekezzünk a különbséget eltüntetni!

Kinyújtott állásban ne hagyjuk, hogy az ízület fogja meg a súlyt, mindig tartsuk meg izommal! A végállásnál egy kicsit húzzuk 90fokon belülre a lábunkat, de tovább nem fontos erőltetni.

 

Hogyan?
Feküdj hasra, a bokák a párnázott lábtartó alá kerüljenek. Úgy állítsd be a gépet, hogy a téded a gép forgáspontjával legyen egy vonalban, a párnázott súly pedig a boka hajlatánál legyen. Használd a kapaszkodókat.

Térdedet behajlítva emeld meg a súlyt. Térj vissza a kiindulóhelyzetbe, majd ismételd a gyakorlatot.

Ne lendületből dolgozz, leengedéskor ne engedd visszazuhanni a súlyt. Összpontosíts a hasozmok stabilizáló működésére, ne hagyd a medencét megemelkedni és előrebillenni.

 

Combhajlító gyakorlat

Ez a gyakorlat is része Kuttor Csaba szezonra felkészítő kerékpáros/triatlon edzéstervének. A különböző erősítő és TRX gyakorlatok spinninggel ötvözve tökéletes formába hoznak mire itt a szezon!
Olvasd el az alapelveket és a Mozgásvilág edzésnapló segítségével csináld végig egyszerűen!

Olvass többet a témáról: gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.