Menü

2014.05.20.     Hozzászólás 0

Chest Press - fekvőtámasz TRX szalaggal

Mellizom erősítő gyakorlat


 

Chest Press - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huChest Press - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Állj enyhe terpeszbe (minél szélesebb, annál stabilabb), törzsed és lábaid egy vonalban kb 45 fokos szöget zárjon be a talajjal (minél hosszabbra hagyod a szalagod és minél közelebb van a tested a felfüggesztési ponthoz, annál nehezbb). Csuklód tartsd egyenesen, ne törd be. A szalag és a karjaid között olyan szöget állítsd be, hogy karhajlításnál ne dörzsöljön.

Gyakorlat
Hajlítsd be a karjaidat, közben törzsed és lábad maradjon egyvonalban, csuklód egyenes, csak a lábbujaid billennek. Engedd le nagyjából addig, hogy az alkarod és a felkarod 90 fokos szöget zárjon be, majd told vissza magad.

Ha nagyon instabil, vagy nehéz a gyakorlat, egyik lábad előre is teheted.

Olvass többet a témáról: gyakorlat, TRX, mellizom

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.