Menü

2015.04.24.     Hozzászólás 0

Schromm Barnabás

Chest press

Magas fekvőtámasz, karhajlítás-nyújtás vagy melltől nyomás


Chest press Forrás: Teamworkout.hu Chest press Forrás: Teamworkout.hu

 

Kezdőpozíció
Támasz nyújtott karral, az alkar a kéz meghosszabbítása (csukló nem törik)

Gyakorlat
Könyökhajlítással ereszkedés, míg a mellkas kb. a kéz vonalába kerül.
Könyöknyújtással emelkedés kiinduló helyzetbe.
Figyeljünk a derekunkra, az ágyéki gerincszakasz maradjon neutrális helyzetben.

Mozgató izmok
Nagy mellizom (kulcscsonti, szegycsonti rész), háromfejű karizom, deltaizom elülső része, hollócsőr karizom, elülső fűrészizom, kampóizom; stabilizálnak a core izmok, rombuszizom, trapézizom alsó része.

Olvass többet a témáról: gyakorlat, Schromm Barnabás, TRX

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.