Menü

2015.05.26.     Hozzászólás 0

Molnár Péter

Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán

A kalapács bicepsz a brachialis és az alkar izmainak terhelésére tökéletes.


Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán

 

A kalapács bicepsz a brachialis és az alkar izmainak terhelésére tökéletes. Annak érdekében, hogy a karizmainkat arányosan fejlesszük nélkülözhetetlen ennek a gyakorlatnak a beépítése az edzéseinkbe géppel vagy szabadsúllyal.

Kezdőpozíció

Kalapács fogással fogjuk meg az alsó csigára rögzített kötelet úgy, hogy közben a hátunk egyenes.

Gyakorlat

Az alkar hajlításával emeljük felfelé a kötelet. Annak érdekében, hogy a brachialis fokozott terhelést kapjon, érdemes kicsit a testünktől eltávolítva húzni fel a kötelet úgy, hogy a könyökünk pozícióján nem változtatunk. A fenti pozícióban feszítsük meg a bicepszünket, majd koncentráltan engedjük vissza a kezdőpozícióba.

Olvass többet a témáról: biotech, Molnár Péter, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.