Menü

2015.05.26.     Hozzászólás 0

Molnár Péter

Bicepszhajlítás franciarúddal

A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz és az alkar.


Bicepszhajlítás franciarúddal Bicepszhajlítás franciarúddal

 

A bicepszhajlítás franciarúddal egy alap tömegnövelő gyakorlat. A csukló kímélése szempontjából a francia rúd kedvezőbb lehet, mint a hagyományos egyenesrúd.

Kezdőpozíció

Vállszélességnél kicsit szélesebben fogjuk meg a rudat. Álljunk stabilan.

Gyakorlat

Az alkar hajlításával lendületvétel nélkül mozdítsuk fel a rudat a mellkasunk irányába úgy, hogy a könyökünk változatlan pozícióban marad. Figyeljünk arra, hogy a törzsünk és a felkarunk ne mozogjon. A fenti pozícióban feszítsünk rá a bicepszre, majd lassan koncentráltan engedjük vissza a rudat a kiinduló pozícióba.

A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz és az alkar.

Olvass többet a témáról: biotech, Molnár Péter, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.