Menü

2014.05.20.     Hozzászólás 0

Bicepsz Curl - bicepszgyakorlat TRX szalaggal

Bicepsz erősítő gyakorlat


 

Bicepsz Curl - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huBicepsz Curl - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Állj enyhe terpeszbe (minél szélesebb, annál stabilabb), törzsed és lábaid egy vonalban, tekinteted előre néz. Két kezeddel kapaszkodj a fitnesz-szalagba és dőlj hátra (kezdd 45 fokos szögben, de minél nagyobb a dőlésszög, annál nehezebb). Karod derékszögben álljon a törzsedhez képest, tenyereid felfelé nézzenek.

Gyakorlat
Kiemelt könyökkel húzd magad felfelé úgy, hogy a felkarod és a törzsed között továbbra is maradjon a derékszög. Akkor jó a gyakorlat, ha a csuklód nagyjából a füled magasságába kerül. Lassan engedd vissza.

Olvass többet a témáról: bicepsz, TRX, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.