Menü

2005.09.27.     Hozzászólás 0

Az elfoglalt nő edzésterve

Mennyi az a minimum idő, amit testmozgással töltsek egy héten és még van hatása?

Az Amerikai Sportfőiskola (mely igen elismert fitnesz körökben) egy nemrég kiadott ismertetője szerint hetente háromszor 20 perc kardiovaszkuláris mozgás (mint pl. az aerobic), megtoldva heti kétszeri lazítással (pl. jógával), és máris megtettük a minimálisat egészségünkért.


Ami nem is olyan rémisztően sok, és valóban még a legelfoglaltabb lány életében is 'kell' ennyi időt szakítani a testre. Azonban ha súlyt is akarunk leadni, ez még kevés lesz.
Egy 'minimál' heti edzésterv tehát így nézhet ki, ha csak kondiban akarunk maradni: - heti 3x20 perc aerobic (ha súlycsökkentés is a cél, akkor legalább 3x30 perc)
- hetente 2 alkalom nyújtás, mozgás. Akár biciklizés, vagy görkorizás, de még séta is megteszi - a lényeg, hogy mozogjunk egy kicsit.
Forrás: eFit.hu

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.