Menü

2014.05.21.     Hozzászólás 0

Alakformálás TRX-szel

Szabó Melinda Fitness Világbajnok popsira, combra és hasra gyúr


A minap az egyre népszerűbb funkcionális tréningeszközök (TRX és társai) között tettünk rendet. Ha már amúgy is témánál voltunk, felkértük Szabó Melinda Fitness Világbajnokot, hogy adjon tippeket popsi- comb- és hasformáláshoz TRX szalaggal (mint láthatjátok, igencsak kompetens a témában).

 

 Szabó Melinda Forrás: Mozgásvilág.hu

Galériához klikk a képre!

 

Hasizom erősítő gyakorlatok
(Részletes leírás a képekre kattintva)

Abdominal Crunch - hasprés TRX szalaggalSuspended Hip Press - csipőemelés TRX szalaggalSuspended Crunch - függesztett hasprés TRX szalaggalSuspended Pike - 'bicska' TRX szalaggalZ style Suspended Crunch - függesztett hasprés Z stílusban TRX szalaggalSuspended Hip Press - csipőemelés TRX szalaggal

 

Popsi- és comberősítő gyakorlatok
(Részletes leírás a képekre kattintva)

Squat - páros lábbal guggolás TRX szalaggalSingle Leg Squat - egy lábbal guggolás TRX szalaggalSuspended Lunge - Kitörés hátrafél TRX szalaggal

Olvass többet a témáról: TRX, szabó melinda, hasizom, comberősítő, fenékformáló

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.