Menü

2010.03.10.     Hozzászólás 6

A fogyás igazi titka

A zsírégetésnek egy biztos módszere van, mégpedig a...

 

Íme a titok, amit mindenki tud, mégis keressük a kibúvókat, hogy lefogyjunk. Pedig itt a megoldás.


A tavaszi nap első melegítő sugarától gyorsabban kerül le a nőkről a téli kabát, mint ahogy a télen felszedett kilók olvadnak. Mindenki azonnal várja a csodát a különböző fogyókúrás módszerektől, ki turmixot iszik, ki levest főz és van olyan is, aki kapszulákat szed.

Önmagában nem megoldás...

Mindannyian tudjuk, a zsírégetésnek egy biztos módszere van, a mozgás. Önmagában azonban ez nem elég. A hatásos fogyókúra titka a kombinációkban rejlik. Áll egyrészt a mozgásból, másrészt a táplálkozásból. Egy könnyű edzés alatt, amikor csekély erőkifejtést végzünk az energiatermeléshez körülbelül fele-fele arányban használunk zsírt és szénhidrátot. Ahogy nő a mozgás intenzitása nő a zsírfelhasználás nagysága is.

 

Vagyis a legtöbb zsír égetése nem a könnyű, hanem az erősebb erőkifejtés közben történik.

Ezért ajánlja a legtöbb szakember az izzasztó intenzív edzéseket, mint a Kangoo Jump, vagy a Step edzés. Ezekkel a zsírégető tartományban tarthatod a pulzusszámod. Ráadásul most a legtöbb fitness terem akciókkal vár, hisz tudják, a válság miatt egyre több ember választja az otthoni edzést, ami sajnos nem annyira hatékony, mint az edzőteremben végzett gyakorlatok.

Teremben hangulatosabb...

Egyrészt otthon hajlamosabbak vagyunk pihenni, mint mozogni. Ráadásul, ha nem tudsz elvonulni, akkor a családtagjaid is végignézik az edzésed, ami kevésbé felemelő. Az edzőteremben viszont csupa sorstárssal találkozol, akik inspirálnak abban, hogy ne add fel, és miközben keményen edzettek jókat beszélgethettek.

 

Ha már megvan a megfelelő edzőterem és bele is vágtál az edzésbe, akkor itt az idő, hogy a táplálkozásra is odafigyelj. Tavasszal nem kívánja az ember a nehezebb ételeket, inkább a gyümölcsöket és a zöldségeket részesítsd előnyben. Lehetőleg kerüld a zsíros ételeket és a cukrokat. Mézzel édesíthetsz, de csak óvatosan. Nagy lemondásokkal nem kell, hogy járjon az új étrended, hisz szenvedni senki sem bír hosszútávon. Egyél naponta többször kis adagokat, így az anyagcserédet folyamatosan dolgozik, neked pedig nem üli meg a gyomrod a nehéz étel. Igyál sok szénsavmentes vizet, teát és került az üdítőket. A light termékekkel sem válthatod ki az egészségtelen üdítőket. Tavasszal tisztítsd a szervezeted és igyekezz minél kevesebb méreganyaggal terhelni.

 

Ha ezt a kombinációt betartod, akkor garantáltan fogyni fogsz. Ám ne akarj gyorsan fogyni. A hónapok, évek alatt felszaladt kilók nem tűnnek el pár héten belül. Kitartás és hamarosan látni fogod az eredményt, ami nem pár hétig fog tartani.

Olvass többet a témáról: step, kangoo, táplálkozás, fogyókúra

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.


  • Krisz 2011.03.31.   13:50

    Krisz

    Vino okos ! Tippelek, IFBB-n végzett ! Like-olom ! Smile

    válasz erre...

  • vino 2011.03.27.   23:12

    vino

    ...pedig nem az! Zagyvaság az egész cikk!

    Alapvetően el van tájolva és nem érti meg az edzés élettani jelentőségét, aki edzés ALATT szeretne bármijen változást elérni. A zsír nem edzés alatt fog elégni, mivel a mozgás energiafedezete a szénhidrát, annak hiányában az izomfehérjékből nyert glükóz.

    A sportolás célja az izomzat / keringési rendszer stimulálása, amire adott válaszként a kívánt hatások elérhetőek. Ehhez szükséges a megfelelő étkezés és a PIHENÉS (regenerálódás) ami alatt a változások végbemennek. 

    Tehát nem edzés alatt fogyunk (és növelünk izmot) hanem utána, az edzés hatására létrejövő magasabb kalóriafelhasználási kapacítás következtében.

    U.i.: azt a kengurut agyonverném ! xD

    válasz erre...

  • Krisz 2011.03.27.   14:40

    Krisz

    A cikk hülyeséget ír ! Nincs zsírégető tertomány ! 

    De mozgással és étrendel változást tudsz elérni ! 

    válasz erre...

  • Juci 2010.03.22.   11:30

    Juci

    Ebben sok igaszság van.Én januárban kezdtem neki az intenzím mozgásnak(már sokadszor), de azt hiszem most jó uton járok.Heti 3x1,5 óra konditerem és egy hónapja heti 1x hot iron. Az étkezésen annyit véltoztattam, hogy az addagokat csökkentettem, vacsi szinte semmi, esetleg egy kis sajt vagy joghurt. Napközben sok citromos víz , vagy gyógytea ízesítés nélkül. 2 hónap alatt 5 kiló. Egy- egy hétvégi buli(kaja, pia) után vissza jön egy kicsi, de akkor irány a futópad. Csodák nincsenek, szerintem a lassú fogyás az ami tarós is.

     

    válasz erre...

  • Cincin 2010.03.11.   21:00

    Cincin

    Befejezni még nehezebb Wink

    válasz erre...

  • Padlizsán 2010.03.11.   15:19

    Padlizsán

    Tapasztalatból mondSmilem ez a cikk szintiszta igazság, mégis olyan nehéz elkezdeni.

    válasz erre...