Menü

Hozzászólás 0

FITNESS, TEREM/KLUB, BUDAPEST II. KERÜLET

Marczibányi Fitness

1022 BUDAPEST II. KERÜLET, Marczibányi tér 16
sportimekft@sportimekft.hu


Marczibányi Fitness
 


A tanfolyam 8 alkalmas (heti egy alkalom, másfél óra) díja 19.800 Ft.
A főleg kezdők és újrakezdők alkotta csoportba folyamatosan be lehet csatlakozni!


A tánc az egyik leghatásosabb rekreációs módszer a mozgáskultúrák között.
Bár a törzsi- és fúziós hastánc még nem gyakori része a fitness óraterveknek, de a Marczibányi Sportcentrumban most ezt is kipróbálhatod!

KISMAMA TORNA

Minden egészséges (!) kismama számára ajánlott a sport, a rendszeres testmozgás egészen a szülésig. A kismama torna segít felkészülni a várandósságra, a szülésre, a szülés utáni gyors regenerálódásra!

KISMAMA TORNA CSÜTÖRTÖKÖN 11.00-tól
ELŐZETES BEJELENTKEZÉS ALAPJÁN!


Bővebb információ és bejelentkezés: Pataki Ildikó 06-30-554-53-83  sportimekft@sportimekft.hu

 

 
Itt a lehetőség arra, hogy elkezdődjön egy örömteli és eredményes folyamat, melyben megtapasztalható az erőnlét, a pszichés és fizikai teherbírás pozitív irányú változása a sport rengeteg előnyének kihasználása által.

Várunk sok szeretettel mindenkit, aki szeretne mozogni, de még sohasem kezdett bele, aki korábban már járt valamilyen edzésre, illetve azokat is, akik hétről hétre rendszeresen sportolnak:

Irány a SporTime!

 www.marczibanyi.hu
 
KISMAMA TORNA

A várandósság alatt számos testi problémával szembesülnek a kismamák. A testsúly növekedésével a gerincoszlop, medence, lábak terhelődnek,
egyre gyakoribbak az ízületi fájdalmak, gerinc és derékproblémák. A terhesség előrehaladtával növekedik a magzat által elfoglalt hely, mely megnehezíti a levegővételt. Ezek mind olyan problémák, melyek testmozgással, tornával csökkenthetők. A felügyelet alatt végzett mozgás segít a várandósság alatti testi változások ellensúlyozásában, a keringés és megfelelő anyagcsere fenntartásában, közvetten az immunrendszer erősítésében, ezáltal a betegségekkel szembeni harcban.

Minden egészséges (!) kismama számára ajánlott sport, rendszeresen testmozgás egészen a szülésig. A kismamatorna segít felkészülni a várandósságra, a szülésre, a szülés utáni gyors regenerálódásra!
 
ZSÍRÉGETŐ BOKSZ

A karate és a tánc mozgáselemeit ötvöző zsírégető boksz Amerikából terjedt el Billy Blanks hétszeres karate világbajnoknak köszönhetően.

Rendkívül jól fejleszti a kondicionális képességet, zsírégető hatású, illetve a stressz levezetésre is kiválóan alkalmas. Egyszerű, ezért mindenki számára követhető, könnyen elsajátítható mozdulatokból épül fel. A bemelegítést követően, kb 35-40 percen keresztül erő-állóképesség fejlesztő aerob rész következik, melyben ritmusos zenére, a boxból vett ütő elemeket, valamint a kick-boxból és karatéból vett rúgó elemeket alkalmazva dinamikus gyakorlatsorokat végzünk. Majd pár perc erősítés (általában hasizomgyakorlat) után nyújtással zárunk. 
 
 
     * BODYART

 A bodyART™ mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a stretchingből ismert elemeket rendel, amelyhez több speciális légzés technikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. A statikus és dinamikus erőelemekkel tarkított mozgásanyag bőven tartalmaz nyújtó és lazító gyakorlatokat, amelyek pozitívan hatnak a rövidülésre és gyengülésre hajlamos izmokra, az egész emberi test izmai, ízületei számára.

    * PILATES

A Pilates a mélyrétegű törzsizmok erősítésére-nyújtására koncentráló, az egész testet tetőtől-talpig átmozgató mozgásrendszer, melyet a német Joseph Pilates fejlesztett ki a múlt század 20-as éveiben. Cél az egészséges test felépítése ízületkímélő tornával, sérülés kockázata nélkül, megfelelő összpontosítás mellett. Főként az ízületi-, vagy gerincproblémákkal küzdőknek ajánljuk, akik szeretnék összekötni a testmozgást a gyógytornához hasonló, kímélő hatású gyakorlatokkal. Kismamáknak is ajánlott!

    * GERINCTORNA
 
Szakszerű edzői segítséggel levezetett torna, nemcsak azoknak, akiknek jelenleg is gerincbántalmaik vannak, hanem azoknak is, akik ülő, vagy állómunkát végeznek, vagy nehéz fizikai munkájuk miatt hátgerincük és izmaik folyamatos terhelésnek vannak kitéve. Szintén ajánljuk sportolóknak, kismamáknak! Fő cél a tartóizmok erősítése, porckopás megelőzése, testtartás javítás-megőrzés a gerinc neutrális görbületeinek megőrzése, prevenció-korrekció.

    * SPINNING

A spinning kerékpárok speciális szobabiciklik, melyben egyesítették a kerékpártréning és az aerobic előnyeit. Nem igényel nagyfokú ügyességet, bárki számára elvégezhető az edzés kortól és testsúlytól függetlenül. Az egyik leghatékonyabb zsírégető sport, segíti a méregtelenítést. Kíméli az izületeket és hatékonyan dolgoztatja a szív - és keringési rendszert. Az egész testet átmozgatja, a has feszes lesz, az oldal - és hátizmok erősödnek. A spinning kismamák számára is végezhető edzésforma.

    * TÖRZSI-FÚZIÓS HASTÁNC
 
A törzsi-fúziós hastánc (Tribal-style Bellydance) szülőhazája Kalifornia, de különböző népcsoportok folklór jellegű táncai (arab, kaukázusi, berber stb.) vannak ötvözve a hagyományos hastánccal (rags shargival), illetve modern táncokkal. Ebben a táncformában a tánclépések nincsenek előre megkoreografálva, hanem  a vezető táncos jelzéseivel irányít. Ajánlott kismamáknak is. Acsípő és alhasi mozgás jótékony hatással van a magzatra, az alhasi görcsökre és a helyes testtartásra is.

    * TESTÉBRESZTŐ
 
A reggeli órákban a test és a szellem is a legaktívabb, ilyenkor kell megajándékoznunk magunkat egy felfrissítő, közepesen intenzív tornával, hogy jól induljon a nap! Könnyebb ébresztő reggeli torna, 15-20 perces streching-bemelegítővel az ízületek és izmok védelméért, és a vérkeringés serkentéséért, és izomerősítés. Felnőtteknek, edzettségi szinttől függetlenül ajánljuk.

    * ALAKFORMÁLÓ
 
Kifejezetten azoknak a testrészeknek a formálását részesíti előnyben, amelyek általában minden embernél a legérzékenyebbek, és leghamarabb edzésre szorulnak. Far-, has-,comb-belsőcomb-,vádli-,váll-,karizom gyakorlatok. Mindenkinek, aki szertne még jobban odafigyelni a feszesség megőrzésére, illetve aki célirányosan szeretne edzeni a kritikus testrészekért. Az eredmény kézzel fogható, és szemmel látható lesz!

    * ZSÍRÉGETŐ

A szervezet körülbelül 35-40 perccel a testmozgás megkezdése után kezd el zsírt égetni. Addig az izmokban lévő glükózt – szénhidrátot – használja. Ezért az optimális zsírégető edzésnek körülbelül egy órán át kell tartania, melynek pedig az úgynevezett zsírégető zónában kell eltelnie. Ez az az intenzitás, amin a szervezet szénhidrátok helyett az elraktározott zsírokat kezdi el égetni. Ez egy erőteljes, dinamikus, egyszerű koreográfián alapuló aerobik óra, az említett zsírégető tartományban tartva a pulzust, kevés erősítő résszel.

    * MAGIC-BALL

Az óra típus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10 - 15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással előkészítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következnek 35 - 40 percben azok a gyakorlatok, melyekhez fit ball-t, soft ball-t használunk. Ezek a gyakorlatok az egész testre kiterjedő, de leginkább a has, hát és medencetájék izmainak megmozgatására irányulnak. Javítják a testtartást, erősítik a kötőszöveteket és hatékonyak a hátfájdalmak kezelésére. Az óra végét pedig nyújtással fejezzük be.

        * FIT-KID

A sportág ötvözi a dinamizmust, a hajlékonyságot és az akrobatikát, mindezt táncos show keretein belül. Látványos, nőies sport. Szakképzett fitness és aerobik edzők segítségével sajátíthatja el gyermeke a magas fokú mozgáskultúrát!
Aki kipróbálja megszereti, hiszen színes mozgásanyagával (tánc, aerobic, jazz-balett, RG, torna, akrobatika) megunhatatlan órák várnak minden gyermekre 6 éves kortól!

DINAMIKUS JÓGA /kezdőknek/:

Kezdő szinten a Hatha jóga statikus elemeit gyakoroljuk, majd az elemeket
összekötve tesszük egyre dinamikusabbá, ami a keringést is fokozza.
A testgyakorlatokból indul ki, erősíti a fizikai testet, rugalmasságát
fokozza, méregtelenít, fejleszti a test-tudatot. Az ászanák, jógapózok
kivitelezése koncentrációt kíván, a figyelem tudatos összpontosítására
tanít meg. Mozdulatainkat saját légzésünk ritmusára végezzük. A folyamatos
gyakorlás során alap ászanáktól haladunk a nagyobb kihívást jelentő pózok
felé.


ENDURANCE CROSS:

Egy órás kifejezetten kerékpárosoknak, triatlonosoknak, futóknak, célzott
láb és törzs erősítő edzés az alapozó időszakban, várhatóan március
végéig. Ez az edzésforma távol áll a klasszikus spinningtől, vagy
aerobictól. Az elnevezés egyik fele az állóképesség fejlesztésére utal,
míg a cross megnevezés az USA-ban egyre népszerűbb CrossFiT
edzés/verseny trendhez
való közeliséget hangsúlyozza, melynek lényege az intenzív
alapgyakorlatokban rejlik. Az edzés első fele spinning bringákon feladatos
gyakorlatokból áll, az óra második része alapvetően láb és törzserősítő
gyakorlatokat tartalmaz (guggolások, ugrások, kitartások), saját
testsúllyal vagy minimális eszköz igénybevétellel (súlyzó, stepdeszka).
 
Szolgáltatásaink:

Pilates
Gerinctorna
Spinning
Törzsi-Fúziós Hastánc
Testébresztő
Alakformáló

Zsírégető
Magic-Ball
Zsírégető box,
Kismama torna,
Dinamikus jóga,
Fit-kid,
Terembérlés



 



Címkék: fitness klub, fitnesz terem, fitness terem, fitness terem budapest

Olvass többet a témáról: fitness klub, fitnesz terem, fitness terem, fitness terem budapest

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.